Menu

Męska bezsilność

25 lutego 2015 - problemy z potencją
Męska bezsilność
kormoran 205

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tani cialis

Zanotowałeś pierwsze objawy choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam wstyd i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby i skieruje do stosownego fachowca – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie przeprowadzane jest przeważnie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można spytać także dietetyka o odpowiednią dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu dań z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed seksem wzmaga aktywność w łóżku. Unikaj jednak alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, abyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio